bulova_brand

Bulova – годинники, яким присвоєно титул «Офіційний подарунок адміністрації Білого дому». Ці годинники носять 93% американців, чий річний дохід перевищує 100 тисяч доларів, випереджаючи за популярністю Cartier, Omega і Longines.

Марка годинників Bulova була заснована іммігрантом з Богемії Джозефом Булова (1852-1935), який в 1875 році відкрив свій перший ювелірний магазин в Нью-Йорку.

У 1911 році компанія Bulova почала виготовляти інтер’єрні та настільні годинники, а також вишукані кишенькові, які виготовлялися і продавалися в неймовірних кількостях. Під час Першої Світової Війни для зручності військових були вироблені наручні годинники.

У 1919 році Bulova представила першу лінію ювелірних чоловічих годинників. За нею пішла перша в історії лінія жіночих наручних годинників і перша лінія годинників з діамантами. Інноваційний підхід у виробництві годинників, заснований на стандартизації всіх деталей годинникового механізму, дозволив значно прискорити темпи розвитку компанії.

В історію Компанія Bulova увійшла не тільки виробництвом годинників, але і рекламою. У 1931 році Bulova провела першу в годинниковому бізнесі рекламну кампанію з бюджетом у мільйон доларів. Під час Великої Депресії компанія Bulova пропонувала покупцям свої годинники в розстрочку. Після смерті Джозефа Булова в 1935 році компанію очолив його син Арде Булова, який відкрив школу годинної майстерності і назвав її на честь батька.

На початку наступного десятиліття Bulova випустила першу рекламу на телебаченні. Це було зображення годинника на карті Сполучених Штатів, яке постало перед початком бейсбольного матчу Бруклін Доджерс 1 липня 1941.Напис на екрані свідчив: «Америка живе по годинах Булова».

Всесвітня слава і розквіт компанії припав на кінець 50-х, з появою принципово нового годинника Accutron з точністю ходу ± 2 секунди на день (хвилина на місяць). Винахідниками Accutron були швейцарець Макс Хетцелем і американець Ві-Оу Беннет, осмілилися перевернути базові принципи класичного годинника. Механізм Accutron приводився в дію не маятником, а осцилятором у вигляді маленького камертона довжиною 25 мм. Годинники мали всього лише 12 рухомих деталей. Частота камертона 360 герц була для часових осциляторів того часу незвично високою. Сталість частоти підтримувалося електронною схемою з вбудованими в обидві консолі камертона постійними магнітами. Точність цих годин перевищувала всі мислимі в ті часи стандарти для наручних годинників. У 1960 році Bulova стала серійно виробляти наручний Accutron-214, який видавав замість звичного цокання приємний музичний звук. Протягом 17 років ці години залишалися найточнішими на Землі і в космосі – технологія Accutron використовувалася Національним аерокосмічним агентство м США в 46 американських космічних місіях. У 1969-му аккутронівский таймер потрапив в Море Спокою на Місяці, куди його привезли на кораблі Apollo-11 перших люди на місяці Ніл Армстронг і Олдрін Базз, що став незабаром посланником Bulova в усьому світі. Слава «космічного камертона» була така велика, що компанія вибрала його як символ.

У 1979 році компанія Bulova увійшла до складу корпорації Loews. Нова стратегія розвитку базувалася на оригінальності дизайну і випередженні попиту, освоєнню нових ринків, виробництва мініатюрних і ювелірних моделей.

У 2002 році Bulova почала завойовувати ринок годинників Європи, перенісши з цією метою штаб-квартиру з Нью-Йорка до швейцарського міста Фрібург.