cartier_brand

У 1847 році розпочалася історія Дому Cartier.Тоді в Парижі молодий талановитий художник Луї-Франсуа Картьє (Louis-Francois Cartier) успадкував від свого вчителя ювелірну майстерню. За наступні десять років клієнтами салону завзятого спадкоємеця стали вся паризька аристократія. А ще через деякий час він уже був головним постачальником прикрас для принцеси Матильди.

Поступово Луї-Франсуа Картьє розвивав своє успішне підприємство далі, і незабаром список його постійних покупців включав в себе всіх знатних осіб Європи.

Авангардний стиль, розроблений майстром, назвали як art deco. Існує думка про те, що на створення перших колекцій його надихали картини Пабло Пікассо (Pablo Picasso) і «Російські сезони» Дягілєва.

На початку двадцятого століття компанія Cartier створила аксесуари, що стали незмінною візитною карткою марки. Першими були представлені довгі висячі сережки, створені спеціально для модних у той час коротких стрижок. Луї Картьє (Louis Cartier), який є онуком засновника фірми Луї-Франсуа Картьє, був не менш талановитий, ніж його дідусь, він почав випускати наручні годинники на шкіряному ремінці.

У 20-х роках минулого століття завдяки Cartier з’являється знамените кільце з трьох обідків білого і жовтого золота. Ця ідея залишається актуальною і в наші дні, ми часто зустрічаємо подібні рішення в сережках, браслетах і інших аксесуарах. У 1942 роках дизайнери марки розробили «Птаха у клітці», що символізує Францію, окуповану Гітлером. А ще через шість років – в асортименті компанії з’являється образ пантери. Ця тварина згодом стала торговою маркою ювелірного салону.

Окремої згадки в історії дому Cartier заслуговує годинникова справа, адже саме вона принесло компанії гучну славу. Ескіз першого наручного годинника з’явилився ще у 1853 році, а на початку минулого століття була винайдена застібка для них завдяки співпраці компанії з фабрикантом Едмоном Жежера (Edmond Jaeger). Розкладні застібки «boucle deployante» виявилися більш зручним і раціональним рішенням ніж те, що застосовувалося раніше. У той же час Cartier вводить у виробництво заводні голівки, сапфірові кабошони і грановані алмази, що використовуються в якості прикраси. Тоді між фаворитом вітчизняного знатного двору Фаберже і компанією Cartier почалося справжнє змагання за ринок, і тим і іншим хотілося привернути до себе якомога більше коронованих клієнтів.

Тим не менш, французькому ювелірові вдалося відкрити свій фірмовий салон в Петербурзі завдяки підтримці княжни Марії Павлівни. Для відвідувачів салон був відкритий лише двічі на рік, на честь таких подій як Різдво і Великдень, сам Cartier тим часом став придворним ювеліром Миколи II.

Вічною класикою є годинники марки Cartier, адже вони несуть в собі витонченість французького дизайну і точність швейцарських механізмів. Свої ексклюзивні моделі годинників виробники прикрашають діамантами і сапфірами, що давно стали характерною рисою їх стилю.

Компанія Cartier першою почала виробляти ручки ексклюзивного дизайну, вони були прикрашені коштовними каменями з використанням золота і платини. У вісімдесятих роках на світ з’явилися перші парфуми марки Cartier.

У 1887 році був випущений лорнет з діамантами, що став першим оптичним виробом компанії. Згодом все оптика від марки Cartier стала ювелірною, оскільки для її оздоблення використовуються елементи розкішного дизайну і високоякісні матеріали. Оправи і сонцезахисні окуляри зазвичай прикрашаються золотом двадцять два з половиною карата жовтого, білого, рожевого, сірого кольору або платиною. В асортименті компанії є оправа з натурального рогу, такі моделі надзвичайно легкі та зручні у використанні. З 2002 року компанія представляє на ринку титанові оправи для окулярів. А з 2004-го кожен клієнт Cartier має можливість замовити окуляри з чистого золота різних кольорів.

У 1993 році компанія Cartier увійшла в концерн Richmonde, що представляє групу лідируючих компаній, що займаються створенням предметів розкоші. Сучасна Cartier об’єднує в собі чотирнадцять компаній, що виробляють різні товари, такі як годинники, ювелірні вироби та аксесуари. При цьому кожна компанія спеціалізується на певній галузі. Їх об’єднує не тільки ім’я – все, що випускається під маркою Cartier, носить на собі знак розкоші, особливого знаку багатства і могутності.