chopard_brand

Історію компанії Chopard розпочав у 1860-му році Луї-Уліс Шопар, ще тоді 24-річний годинникар-самоучка, розпочавши самостійно виготовляти годинники. Щоб завоювати нові ринки збуту в 1912-м Луї-Уліс відправився в подорож, в якій дістався аж до Російського Імператорського Двору. Під час поїздки Шопар зібрав величезну кількість замовлень і вже в 1920-му зміг переїхати до Женеви

Солідна і відома компанія «Швейцарська Залізниця» вибрала постачальником саме Шопара, віддавши перевагу його стилю, точності і якості.

Створенням ювелірних годинників Chopard зайнялася в 60-ті роки, коли внук Шопара Пол-Андре вирішив зосередити зусилля компанії на виробництві ювелірних годинників. Адже годинникових компаній тоді вже було багато, а компанії, яка виробляла б функціональні ювелірні речі – жодної. Поки що.

Власник компанії “Eszeha watches” в 1963-му році викупив Chopard. Тоді Карл Шойфеле присягнувся, що традиції і якість цієї компанії будуть завжди на першому місці.

Майстерні компанії Chopard оснастили сучасним обладнанням у 1972-му році, коли виробництво вже розташовувалося в передмісті Женеви Мейрін.

З цього часу Chopard успішно розвивається і завойовує нові ринки елітних годинників, залучаючи до свого імені все більше шанувальників.

На сьогоднішній день Chopard – передовий виробник годинників, у якого обсяги виробництва перевищують обсяги будь-якої іншої компанії. Ювелірні прикраси і годинник з ім’ям Chopard – це 450 найрізноманітніших по стилю і виконаних з різних матеріалів моделей. Кожен рік це число збільшується на 150, щороку з’являється 150 ексклюзивних, не схожих на попередні моделей. Успішний розвиток компанії гарантувало Chopard швидке розширення. І зараз фірма випускає вже 15 000 ювелірних виробів і 30 000 примірників годинників. А ще 25 років тому ці цифри були набагато меншими – налічувалося всього пару сотень.

Chopard постійно розробляє колекції, розраховані на різноманітні кола споживачів. Так крім ювелірних та класичних годинників Chopard випускає, наприклад, жіночу спортивну колекцію під назвою “Gstaad”. Вводити нові тенденції, генерувати модні ідеї – ось запорука успіху Chopard. Голова цієї компанії є також головним дизайнером, який постійно працює над новими колекціями. А це означає, що керівництво бере активну участь не тільки в житті компанії, але і у всіх частинах виробництва годинників.