corum_brand

Всі 50 років свого існування фірма Corum відрізнялася прагненням виділятися на тлі конкурентів за рахунок оригінальності своїх творінь. У наші дні ця характеристика проявляється більше, ніж будь-коли до цих пір, і змушує говорити про марку як про одну з найбільш креативних сучасних фірм, що створюють сміливі, різноманітні речі, але об’єднані загальною філософією, в основі якої прагнення до найвищої якості і бажання подобатися. Саме тому новинки, випущені в рік п’ятдесятиріччя підприємства, можуть навіть здатися традиційними, бо традиція Corum – це екстраординарність. Фірма доводить це своїм каталогом, який вже багато років вона оновлює з невичерпною життєвою енергією, незалежно від того, ювілейний це рік чи ні.

Як завжди, ласим шматочком для колекціонерів стають вироби, випущені обмеженими серіями. Це й історичний Golden Bridge, оновлений так, що важко впізнати, з нагоди ювілею. Він удостоївся заводної голівки в положенні “6 годин”. Новий Admiral’s Cup, здатен підкорити яхтсмена найбільш передовими технологіями, а також нагадує про спонсорську роль Corum в однойменній регаті. Не кажучи вже про Special Edition і про Collector Series, Bubbles і класичний Coin Watch з 10$ і 20$ монетами в якості циферблатів, а також серії складних годинників, серед яких слід відзначити сапфіровий Tourbillon у версії 2005 року.