hublot_brand

Вихід на арену годинникового мистецтва знаменитої швейцарської марки Hublot відбувся в 1980 році, коли Карло Крокко, спадкоємець стародавньої міланської династії годинникарів, зважився очолити власну компанію і представити світові своє бачення ідеального механізму. Довгі виснажливі дослідження Карло існуючих на той час годинникових механізмів та концепцій з представлених каталогів конкуруючих фірм дещо затягнули відкриття своєї справи, проте це стало величезною перевагою в розробці власної авторської лінії.

Годинники Hublot повинні були серйозно виділятися на тлі існуючих виробників, а для цього майстрові довелося чимало попрацювати. Головною метою було з’ясувати, чого не вистачає сучасному годинниковому мистецтву, що перетворило б оригінальну родзинку в колосальний дохід. Після тривалих пошуків стало зрозуміло, що всі основні марки на ринку годинникової індустрії пропонують консервативну класику, що відрізняється лише цінами і рекламною політикою. Ціни на годинник Hublot і оригінальний стиль повинні виграшно відрізнятися від інших. Так народилася концепція неформального дизайну, який зміг би розбавити застиглий конформізм і оживити традиційні аксесуари.

На жаль фанатам марки вже ніколи не вдасться купити оригінальний годинник Hublot з перших колекцій, оскільки виробництво дебютних механізмів йшло під іншим ім’ям. Так, перші швейцарські годинники Hublot були представлені публіці під брендом MDM Geneva, який згідно офіційній документації передував відомому зараз імені, і моментально підкорили всіх своєю неординарністю.

Ці екстравагантні наручні годинники складалися з каучукового ремінця і великого золотого корпусу, який повторює форму суднового ілюмінатора. Прекрасна ідея Крокко принесла автору небувалу славу і фінансову незалежність його компанії, завдяки чому популярність, а значить і вартість кожної нової колекції стрімко зростали. Купити годинник Hublot ставало все складніше, однак справжні поціновувачі новаторського мислення йшли на все заради цього.

Марка Hublot орієнтована на аудиторію солідних і впливових людей, зірок шоу-бізнесу, акторів і спортсменів. Продовжуючи обігравати тему бортового ілюмінатора в подальших колекційних випусках, Карл Крокко використовує нові матеріали, такі як матова сталь, титан, кераміка, каучук різних кольорів, а також жовтого і рожевого золота. Популярність марки в сфері екстремального спорту вимагала вдосконалення технічних характеристик, і оскільки основне натхнення оригінальні годинники Hublot черпають в світі спорту, їх практичні властивості повинні бути на висоті і відповідати найвищому рівню якості.

До числа сенсаційних примірників Hublot відносять моделі Maradona, Big Bang King, Tutti Frutti. Втілюючи загальнолюдські цінності, компанія так само підтримує й фінансує багато соціальних програм, серед яких фонд молоді, хворої на рак.