montblanc_brand

Жодних неймовірних випадковостей і раптових подій в історії, яка почалася в 1906 році, не спостерігається. Сухий розрахунок звів Клауса Йоханеса Восса, Крістіана Лауза і Вільгельма Дзамбора – гамбурзьких банкіра, торговця і берлінського інженера. Мета була проста і прозаїчна – модернізувати невелику фірму “Simplo Filler Pen Company” і спробувати усіма правдами і неправдами зайняти одне з провідних місць на ринку ручок. За два роки справи просунулися. Довелося збільшити штат робітників і залучити нових компаньйонів. У 1909 році компанія випускає першу ручку “Rouge et Noir” (“Червоне і Чорне”). А через рік представила на ринок свою продукцію під іменем “Montblanc”. Незадовго до того Карл Шалк, один із співвласників компанії, повертаючись з компаньйонами додому після гри в карти, несподівано запитав: “Чому нам не взяти в ангели-охоронці Монблан? Найвища альпійська вершина як символ наших успіхів … По-моєму, цілком і доречно , і розумно “. Було прийнято рішення кращі моделі ручок оперізувати написом “Montblanc” і вінчати білою шестикінечною зіркою. Витончена стилізація контурів сніжної вершини. З цією міткою була випущена легендарна ручка Montblanc Meisterstuсk, яка прославила компанію на весь світ в 1930 році.

Тоді й утвердилися остаточно всі основні “реквізити” компанії: білосніжна зірка на чорному фрні, напис на кільці і число “4810” (висота Монблану), яке відтепер, перетворившись на такий собі код, що панував всюди: на пері, в штатному розкладі співробітників фірми, у кількості екземплярів обмежених серій. 4800 діамантів, що прикрасили ювелірну версію ручок Montblanc Meisterstuk Solitaire Royal (чисте срібло, 23-каратне золото і вищезгадане число діамантів) стали причиною того, що ця ручка була занесена в Книгу рекордів Гіннесса “як найдорожчий у світі інструмент для письма”.

Останнім часом компанія розширила асортимент і виробляє різні предмети розкоші, ювелірні прикраси, у тому числі і годинники. Незважаючи на весь скептицизм з приводу вступу компанії на ринок виробництва годинників, вона довела, що гідна займати почесне місце серед грандів. За 10 років було створено кілька чоловічих колекцій годинників – Sport, Star, Profile, Summit і TimeWalker. Пізніше з’явилася і перша жіноча колекція, яка вийшла під назвою Lady Profile.