vertu_brand

Першочерговим завданням, яке ставили перед собою творці мобільних телефонів Vertu – створити щось досконале, не схоже ні на один відомий до теперішнього часу телефон. Для цього було створено окремий підрозділ Nokia у Великобританії і підібрана команда професіоналів з 50 людей.

У процесі зародження компанії головні ідеологи і натхненники прекрасно розуміли, що навіть при великій кількості доступних товарів попит на розкіш ніколи не зникне.Тому, навіть у наші дні, коли мобільний телефон є у кожного, серед нас є люди, які віддають перевагу тільки кращому, досконалому.

Поєднуючи в собі елементи відразу декількох речей класу люкс, мобільні телефони британського виробника Vertu заслужили воістину гідну популярність. На сьогоднішній день бутіки більш ніж в 40 країнах світу займаються поширенням культури мобільних пристроїв Vertu.

Компанія Vertu з перших днів свого заснування ставила перед собою грандіозні цілі – створення абсолютно нового класу, абсолютно унікальних, що не існували раніше, мобільних телефонів.

Реалізацію цієї мети було вирішено довірити найбільш прогресивному і амбітному дизайнеру мобільних телефонів, професіоналу своєї справи – Френку Нуово.Команда, організована на допомогу Нуово, займалася пошуком відповідних матеріалів з необхідними фізичними і хімічними властивостями.

Команда Vertu прагнула розширити межі можливого, віддаючи весь час роботі. Адже коли мова йде про Vertu, то звичайні промислові стандарти просто неприйнятні. Під час проектування концептуальних моделей фахівці Vertu працювали з представниками марок годинників класу люкс, автомобілів, а також з фахівцями в аерокосмічній промисловості. Використовуючи матеріали видатних марок, інженери Vertu черпали натхнення для майбутніх моделей телефонів.

Vertu – це мобільний телефон, творці якого хотіли добитися гагмонійного поєднання точної ручної роботи та високих технологій.

Аналізуючи всю виконану роботу над кожним апаратом, можна з упевненістю сказати, що Vertu – це більше, ніж просто мобільний телефон.

Щодо матеріалів мобільних пристроїв Vertu не можливо мати сумніви. Такого строгого контролю за матеріалами немає на жодному виробництві у світі. Для покриття корпусу телефонів використовуються коров’ячі шкіри тільки з Північної Європи. У цій частині суші найякісніші шкіри, але навіть при такому суворому відборі більше 60% сировини бракується. Лише ідеально якісні ділянки доходять до стадії ручної обробки, яка триває 4 години. Серед матеріалів також платина 950-ї проби, високоміцний сталевий сплав Liquidmetal, 18-каратне золото, створене спеціально для виробництва телефонів Vertu. Крім вже перерахованих матеріалів в дизайні своїх моделей Vertu використовує і дорогоцінні камені. Для прикраси телефонів використовуються найрідкісніші камені, такі як сапфіри, рубіни і рожеві діаманти. Природно, що для пошуку таких рідкісних каменів співробітникам Vertu довелося докласти багато зусиль, але в даному випадку результат виправдовує засоби.

Черпаючи натхнення для своїх нових колекцій, співробітники компанії Vertu співпрацюють з відомими ювелірними будинками (Boucheron), виробниками відомих спортивних автомобілів (Ferrari).

У телефонах Vertu досконала кожна деталь. Над проектуванням та удосконаленням клавіатури Vertu Signature інженери компанії працювали 4 роки. Під час випробувань клавіатури кожна клавіша повинна витримати не менше одного мільйона натискань. Тільки тоді вона вважається придатною.

Крім того, прагнучи до досконалості у всьому, Vertu вирішила підкріпити якість своїх телефонів оцінкою Швейцарської Пробірної палати. Мабуть, це було найбільш амбітним планом компанії. Ще жодного разу палата не ставила свою пробу на електронні мобільні пристрої, тому вимоги були строго індивідуальними. Але після оцінки телефонів Vertu і якості матеріалів Швейцарська пробірна плата була змушена поставити свою пробу на мобільні телефони Vertu і визнати ці пристрої абсолютно новим видом коштовностей. Так у світі з’явився новий вид високотехнологічних ювелірних прикрас.